Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Pytanie do fachowca Kąty w 4x4

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Pytanie do fachowca Kąty w 4x4

    Zamieszczone przez roLLo
    casuper, u mnie cholernie parują szyby i ten nalot na nich ma smak płynu G12...
    Lizałeś??? :diabelski_usmiech
    Ja zawsze testuję...
    U ciebie chyba się nagrzewnica musiała rozszczelnić.

  • #2
    Pytanie do fachowca Kąty w 4x4

    Witam ,

    Posiadam Skode Octavie AGR 1,9 TDI 90 KM Kombi z napędem 4x4

    2 razy byłem już na ustawieniu zbieżności oczywiście za pierwszym razem musiałem wymienić simerbloki przód i jedna tuleja z tyłu więc oki podjechałem 2 raz zbieżność w sumie wyszła oki po regulacji ale kąty kół tył się nie zgadzają koła dołem schodzą się do środka a powinny ok 0.5 cm iść na zewnątrz , co może być źle zrobione skoro w serwisie twierdzi że nie wie jak to wyregulować prosił bym o jakieś zdjęcie bądź sugestie gdzie reguluje się w tylnym zawieszeniu kąty , mechanik powiedział że musi tył zrobić najpierw a przód wie jak

    ważne informacje :

    - z tyłu miałem robioną gruntowną wymianę amortyzatory, sprężyny , wahacze , ściągnięty był cały tylny most - (czyszczony piaskowany )

    Proszę o pomoc bo w moim rejonie diagnostycy nie wiedzą jak ustawić w tej skodzie z tyłu kąt ..

    PS. szukałem na forum czegoś na ten temat ale niestety nic nie znalazłem dlatego zaczynam nowy tem.

    Komentarz


    • #3
      Luki230389, niestety nie pocieszę ciebie , bo w O1 4x4 kąty i zbieżność ustawia sie z przodu a z tyłu tylko zbieżność przerabiałem podobny temat u siebie tylko tyle że u mnie były kąty z tyłu rozjechane o 1'30'' na stronę góra wpadała do środka , znajomy co pracuje w serwisie zaglądał w ich mądrą książkę i nawet producent nie przewiduje żadnego ustawiania kątów z tyłu , także u mnie jedyna opcja było zrobienie fasolek na drążkach poprzecznych i jedynie to pomogło
      Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

      ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

      https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

      Komentarz


      • #4
        a ta fasola co to bo to jakaś potoczna nazwa chyba ? ale rozmawiałem z mechanikiem który mi zakładał cały most i sprężyny podobno na tyle dał twardsze i muszą się uregulować dlatego kąty inne ..??.

        Komentarz


        • #5
          Luki230389, złożenie tego do kupy i nowe sprężyny nie maja nic wspólnego z kątami, już ci tłumaczę dlaczego , producent nie przewidział w tylnym zawieszeniu naszych aut możliwości regulacji kątów , mogą sie one delikatnie zmieniać za sprawą ustawienia zbieżności tylnej osi ale nie aż tyle co u mnie było , gołym okiem było widać że koła wpadają górą do środka , u mnie skończyło się to wywaleniem 2 opon z tyłu bo były zdarte do płutna wewnętrzna częścia , pisząc fasolki to trzeba rozwiercić otwory nie zwiększając średnicy tylko zrobić owalny otwór średnicy jak śruba , ja piłowałem otwory w drążakach poprzecznych o NR 1J0 505 323M .ok myslę że teraz rozumiesz
          Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

          ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

          https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

          Komentarz


          • #6
            aha wiec jednak to samo mówił mi diagnostyk lecz nie nazywał tego fasolkami mówił że jeśli mam możliwość podjechać do znajomego mechanika gdzie na podnośniku mam dostęp do spodu auta , powiedział żebym właśnie pogłębił otwory aby góra się zbliżyła równając z dołem koła już wiem co robić dzięki <piwo> :lol: więc życzę małego spalania :P

            Komentarz


            • #7
              ...potem "ktoś" popełni błąd, na drodze "ktoś" zginie, rzeczoznawca powie - "ktoś" dłubał w zawieszeniu... to dopiero początek długiej drogi... oczywiście w większości przypadków może nic się nie wydarzyć, ale... "kto-ś" podejmie to ryzyko? diagnosta pierwszy "mądry" :!:
              www.k-mot.pl
              Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
              Autoholowanie.
              Robert Kulma

              Komentarz


              • #8
                robekcool, tylko widzisz , ja gdy zlokalizowałem problem u siebie to po 3miesiacach miałem obie tylne opony do wyrzucenia , całe szczęście były to runfluty , znajomy który pracuje w ASO SKODY patrzył w instrukcje wykonawcze i wyszło że nie ma z tyłu żadnej możliwości regulacji kąta pochylenia kół , nawet kupiłem już tuleje wahacza 1J0 505 203 w ASO które są przy piaście bo miałem nadzieję że tam leży problem lecz tam jest wszystko w takim stanie jak przy wyjeździe auta z fabryki , niepotrzebnie wydana kasa i to nie taka mała , także teraz chyba rozumiesz , nawet w serwisie nie wiedzą dlaczego tak sie dzieje skoro auto nie miało żadnego dzwona tylne sanki nie uszkodzone , czarna magia po prostu.

                dodam ze w Golfie 5 są już z tyłu śruby mimośrodowe i włąśnie otwory w kształcie fasolek , dziwne że w skodzie tego nie zastosowali z zawieszeniem wielowahaczowym , pisze tu o O1 4x4
                Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                Komentarz

                POWRÓT NA GÓRĘ
                Pracuję...
                X